به کدامین گنــاه ... ؟!!!

شکست وجود ندارد فقط نتیجه کار است که گاهی به دل شما نمی نشیند.آن قدر راه را عوض کنید تا به مقصد برسید

به کدامین گنــاه ... ؟!!!

شکست وجود ندارد فقط نتیجه کار است که گاهی به دل شما نمی نشیند.آن قدر راه را عوض کنید تا به مقصد برسید

شیطان راحتمان گذار...!

هر روز
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اشغال می کند
هی با شماره های غلط ، زنگ می زند،‏ آن وقت
من اشتباه می کنم و او
با اشتباه های دلم
حال می کند.
دیروز یک فرشته به من می گفت :
تو گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا بر نداشتی ؟!
یادش به خیر آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های ذهن کوچک من را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها
که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد .

با من تماس بگیر ، خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار


با خودت قرار بگذار که زیباتربن، پرشورترین و با انگیزه ترین فرد جهان را دوست داشته باشی، یعنی خودت را

نظرات 1 + ارسال نظر
sadegh شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 23:06 http://sna.blogsky.com

سلام ،

خوبی

کجایی خانوم خانوما ؟

دیر به دیر آپ می کنی

راستی می خواستم بگو یکم از خودت بنویس .....


شاد باشی - صادق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد