به کدامین گنــاه ... ؟!!!

شکست وجود ندارد فقط نتیجه کار است که گاهی به دل شما نمی نشیند.آن قدر راه را عوض کنید تا به مقصد برسید

به کدامین گنــاه ... ؟!!!

شکست وجود ندارد فقط نتیجه کار است که گاهی به دل شما نمی نشیند.آن قدر راه را عوض کنید تا به مقصد برسید

تست جالب توجه

اگر واقعا برای سرگرمی هم که شده قصد دارید این تست رو دنبال کنید، لطف کنید مطلب رو از آخر به اول نخونید
.
.
دوم: لطفا جواب رو هم بنویسید تا آمار بگیریم ببینیم واقعا این تست درسته یا نه.اوکی؟؟
.
.
و اما تست
.
.
.
.
برای انجام این تست چند لحظه به کف دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اکنون به ناخن های دستتان نگاه کنید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفته می شود که
.
.
اگر برای دیدن ناخن هایتان، دستتان را برگرداندید و ناخن ها را نگاه کردید
انسانی بیشتر منطقی هستید ولی اگر برای دیدن ناخن هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شماست انگشتانتان را خم کنید و به ناخن هایتان نگاه کنید، فردی هستید که بیشتر بر احساساتتان تکیه می کنید

.
.
.

شما جزو کدوم دسته از افراد هستید؟
دوست عزیز لطف کن و حالت اول رو با شماره ی 1 و حالت دوم رو با شماره 2 در بخش نظرات مشخص کن.
این مطلب رو به دوستانتون هم معرفی کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
نمیدونم سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:56

سلام
خوب منظورت چیه؟
میخوای چیکار کنی ؟
چطوری؟
چطوری میخوای کمک کنی به اون جوون بیچاره؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:27 http://sna.blogsky.com


چیه ، کلید کردی رو ازدواج موقت

چه خبره ، نکنه آرههههه دیگه ...... "شوخی"

ولی نه من اینجوری فکر نمی کنم .

موفق باشی - صادق

sadegh سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:23 http://sna.blogsky.com


زهره خانم
مطلب قبلی رو چرا پاک کردی .

قبلاٌ این تست رو امتحان کردم .
من یه ادمه منطقی هستم .
و از اکثر افرادی که سوال کردم منطقی از کار در اومدن .

موفق باشی - صادق

sara_khanom سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:43 http://biriaaa.blogsky.com

سلام رفیق
وب جالبی دارید
-----------
من جز گروه ۱ هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد